Above the hills


Hi Assalamua'laikum dear readers. mentang-mentang ah cuti en mmg hari-hari nk update blog haha. like I said in my previous post, i'm going to make a new post about vacation raya keempat di Cameron Highland, Pahang. Jadi, duit-duit raya telah pun dilaburkan utk membeli belah di situ. Maka dengan itu tamatlah riwayat duit-duit raya ku yg bertimbun-timbun tersebut lol hahaha. memandangkan semua rumah saudara-mara dh dikunjungi, we'olls pun rancang nk pg cameron highland. we had so much fun there :)



 Sofiah and Strawbewwyyyy. First place yg kteorg pg ialah strawberry farm.





 And then we went to Rose Valley. Rose mmg lawa2 lah kan. and bunga-bunga rose kt sini mmg murah-murah. sejambak like 3 ringgit or 5 ringgit je. I iz so sedih you know, tk de jejaka pun yg nk bg I bunga rose yg cntik ni. hahaha. gatalnya~



  Haa see I told ya, so beautiful kan? terpaksa lah beli sendiri, dh tk de org nk belikan kan~



 Shopping time~ semua merah, semua bentuk strawberry, semua cecomels. rambang mata O_o





 Ini Strawberry coklat ye bukan vanila coklat. haha. Like seriously benda ni sedap to the max!



Strawberry cake and ice cream. hmm dapnye~



 lol tk de keje hahaha.









I love this pic like a lot. greeny weny plants here and there~



Comel us iz comel 



Muka bosan tunggu mak-mak datin membeli belah.



Dh cam kt london hahaha. tk payah pg jauh2 malaysia ni pun dh cukup. Malaysia~ truly asia~



I look so dull here :/ 





Sofiah  and me just back from london :D



Cameron was so awesome. I had so much fun in london, ehh? i mean cameron ahaks :D That's all for today, thanks for reading, bye :)




No comments:

Post a Comment