Yani's House and Poppers


Hai people assalamua'laikum~ Umm, so hri ni I went to kawan baik sepengawas (lol apekah?) dkt sekolah, elyani punya open house. actually I tk de mood nk bercakap (menaip) cuz I'm so sleepy now~ tgk gmbar je ok u'olls.

And sad to say that gmba kt rumah elyani semua tk proper, semua cm ala-ala gangster kpg pisang ahaks no la gmba cm annoying gilo haha. so lemme show you these unproper picture of us..



zana was like, Hai bebeh I lave camera omg amin zoom kt I ok peaceee peaceee. haha lol jk. and aliah cm biasa ah, muka mintak penampar. hahaha



Haa ok ini tk tau nk ckp ap dh -.-



The only proper picture I guess? but tgk aliah kt belakang tu so jahats ok hahaha. and lemme introduce you my old friend, nur iliya khan. she's now dkt boarding sch. she iz so genius ok.



Focus kt aliah :D 

Then, lps dh beraya kt rumah elyani, kteorg pun pg jalan kaki pg poppers. actually jauh ah gak. but its sokay at least boleh bakar lemak lps dh mkn spaghetti and lasagna kt rmh elyani :D





















Excited us iz excited :D









And that's all for today, My cutie bed iz calling me now, so goodnight people, bye :)



No comments:

Post a Comment