Eid Mubarak



Hi Assalamua'laikum :)  How was your Eid? For me, raya tahun ni tk de la best sgt. duit raya pun sikit. lol act. sebenarnya duit-duit raya yg aku dpt dh digunakan utk shopping time pg cameron highland on the forth day of raya (will update new post about cameron :D). actually org ckp makin besar makin sikit duit raya but in my opinion, makin besar makin bnyak duit raya. you know, kalau budak-budak kecik maybe these makciks makciks and pakciks pakciks bagi like 2 ringgit or 3 ringgit. tp org yg dh baya-baya I ni, dyeorg akan bg 10 ringgit ok, or paling sikit pun 5 ringgit. see the different? 5 kali ganda u'olls. and I'm proud to be a fifteen years old gal and dgn ketinggian yg tk-de-lah-tinggi-sgt ni kan~ 

Pagi raya tu like usual la, mandi sunat, mintak maaf dgn family and the most happy things, makan~ ahahaha I love food weh tambah-tambah time raya ni dgn lemang,nasi impit,lontong and rendang ayam. 



We went to masjid UTP, yg tk jauh pun dari rumah nenek. Every year my family and I will pg masjid ni. This masjid was so beautiful with the permandangan yg totally amazing! You will rasa so tenang bila kt sini.



View from up. Took this pic masa dh habis solat. And fyi, this masjid ad a lot of mat salleh,dark people. I mean org-org dari luar negara. If you tgk dkt gmba ni mmg 20% je org melayu/malaysia. And yg perempuan pun ramai and some of them were so friendly. Somehow aku dh rasa cam kt Mekah :) 



Food! I can't describe how much I love rendang ayam~~ 


Last year, bju kurung wrna biru so thun ni my mum choose grey colour. and post kalini ad a lot of kids picture :D 



Sofiah :)



Kak elly with her son, Farish.



Ikil Medina with her mum. idk but i love this pic :)



Cikil yg omel~ 



*Aunts talk*



Baby Marissa.  How lovely the way she laugh :')



Firas with his sister, nawal yg comel :)



After bbq-ing and eating satay with family, then we played le bunga api and mercuns. 


 
Mercuns



Sarah and me






Cute Farish iz cute


A lot of kids photo cuz I love kids. ahaks. and that's all for today. thnks for reading, bye :)


No comments:

Post a Comment