KRS ACS,Annual General Meeting



Assalamua'laikum :) Salam lailatulqadar to everyone cuz tonight, 10 mlm terakhir dlm bulan ramadhan. Ohh well I keep on looking at le calendar, tk sabar nk raya ah katakan ahaks. Ohh ya trial pmr pun dh over,so  mmg aku dh boleh main mercun pop-pop ah kan ahaks. Post ni nk cerita pasal KRS punya Annual General Meeting, around three thirty dkt dewan sekolah. nama pun AGM kan mst ah nk lantik pengerusi baru,bendahari,setiausaha,koperal,lans koperal semua. 





nyehnyeh syok sendiwi iz a must, ni janna yg omelz.





That time wktu nk umumkan tu mmg butterfly in my perutsss ah kan, zana n fatin semua cam ish takutnya nk naik pentas ni ishhh. kaki tangan semua dh sejuk k ahahaha. then, yg lain semua dh kena umum yg dpt pangkat koperal, aku belum umum lg then pengacara majlis ckp, 'dan terakhir sekali yg mndapat pangkat koperal ialah nursyazana......' aku cam dh patah seribu ah kan apsal nama aku tk de k ni mst tk dpt pangkat ni sobs. then lastly dyeorg gelak-gelak then dy ckp 'ehhh ad satu lg nama koperal iaitu erni suzaini......' and I was like, ok -.- fuhh nasib dapat ahaks.

ohh ya time tu nama aliah pun tk kena umum lg. lps aku dh naik pntas, semua pelik nama aliah tk umum lg. pastu bru tringat yg ad pangkat koperal terbaik, aku,fatin,intan,zana semua cam 'wehhhh aliah kau koperal terbaik doh omg untung ah tiga tahun berturut-turut dpt pangkat terbaik....'





tadaaa.... tudia koperal perempuan terbaik. congwats awiah :)



K this is what we call excited face of mine. gambar kabur, k sadylyfe.



This year and next year punya AJK


Ini kerja waktu balik, bergossip and camwhore like nobody's business. kemain serius muka aku ni. 






Love this pic :* 



The very famous girl punya pose, 'doctor gave me 5 days of Mc......' trolololo (you know who :p)



we're always too cool liddat. Lave you girls :')



Awesome koperal iz awesome :D


And, that's all for todeh, we had so much fun. thnks for reading, bye :)



No comments:

Post a Comment